Góry bez granic

Integracja sieci szlaków w transgraniczny produkt turystyczny

Cel główny projektu:
Wprowadzenie na rynek nowego produktu turystycznego: zintegrowanej
transgranicznej sieci szlaków pieszych z powiązanymi lokalnymi atrakcjami
przyrodniczymi i kulturowymi.

Działania:

  1. modernizacja szlaków turystycznych po stronie polskiej i słowackiej (m. in. via ferrata w Tatrach Słowackich),
  2. waloryzacja atrakcji przyrodniczych i kulturowych po obu stronach granicy,
  3. portal szlaków turystycznych zawierający opisy pogranicza
  4. polsko-słowackiego w dwóch wersjach językowych,
  5. promocja transgranicznego produktu turystyki pieszej:
  • objazdy studyjne,
  • filmy promocyjne,
  • promocja na międzynarodowych targach turystycznych w Berlinie,
  • akcje promocyjne w mediach społecznościowych,
  • rajd turystyczny na Podkarpaciu,
  • transgraniczna odznaka turystyczna,
  • wydarzenie plenerowe w Dukli,
  • rajd na Słowacji.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: