Integracja sieci szlaków w transgraniczny produkt turystyczny
Cel główny projektu:
Wprowadzenie na rynek nowego produktu turystycznego: zintegrowanej
transgranicznej sieci szlaków pieszych z powiązanymi lokalnymi atrakcjami
przyrodniczymi i kulturowymi.
Działania:
- modernizacja szlaków turystycznych po stronie polskiej i słowackiej (m. in. via ferrata w Tatrach Słowackich),
- waloryzacja atrakcji przyrodniczych i kulturowych po obu stronach granicy,
- portal szlaków turystycznych zawierający opisy pogranicza
- polsko-słowackiego w dwóch wersjach językowych,
- promocja transgranicznego produktu turystyki pieszej:
- objazdy studyjne,
- filmy promocyjne,
- promocja na międzynarodowych targach turystycznych w Berlinie,
- akcje promocyjne w mediach społecznościowych,
- rajd turystyczny na Podkarpaciu,
- transgraniczna odznaka turystyczna,
- wydarzenie plenerowe w Dukli,
- rajd na Słowacji.