Promocja projektu/Propagácia

(V slovenčine nižšie)

Kampania promocyjna:

  • szkolenie pracowników IT i branży turystycznej,
  • objazdy studyjne – dla przedstawicieli mediów z Polski i Słowacji, z innych krajów UE,
  • akcja promocyjna z udziałem social influencerów – dedykowane podróże studyjne; efekt – materiały na kanałach YouTube, Instagram, Facebook. Akcja realizowana równocześnie po obu stronach granicy, dwujęzyczna, dostęp dla mieszkańców i turystów i z PL i z SK, w obu wersjach językowych aplikacji,
  • produkcja i emisja filmów promocyjnych, prezentujących produkt po obu stronach granicy, w polskiej, słowackiej i angielskiej wersji językowej,
  • akcja promocyjna na FB i Instagramie,
  • targi turystyczne – promocja na międzynarodowych targach ITB w Berlinie,
  • materiały drukowane, w tym przewodnik,
  • pozycjonowanie strony szlakowej. 

Działania „miękkie”:

  • event plenerowy w Dukli – otwarta impreza tematyczna, dla uczestników z różnych grup wiekowych oraz przedstawicieli mediów,
  • rajd na Podkarpaciu: grupy ze Słowacji i z Polski,
  • rajd „via ferrata’,
  • ustanowienie nowej odznaki turystycznej – transgranicznej.

Propagačná kampaň:

  • školenie zamestnancov IT a cestovného ruchu,
  • študijné cesty – pre zástupcov médií z Poľska a Slovenska, z ostatných krajín EÚ,
  • propagačná kampaň so sociálnymi vplyvníkmi – špecializované študijné cesty; efekt – materiály na kanáloch YouTube, Instagram a Facebook.
  • Akcia vykonávaná súčasne na oboch stranách hranice, dvojjazyčný, prístup pre obyvateľov a turistov, ako aj z PL a SK, v oboch jazykových verziách žiadosti,
  • výroba a vysielanie propagačných filmov predstavujúcich produkt na oboch stranách hranice v poľskej, slovenskej a anglickej jazykovej verzii,
  • propagačná kampaň na FB a Instagram, veľtrh cestovného ruchu – propagácia na medzinárodnom veľtrhu ITB v Berlíne,
  • tlačené materiály vrátane sprievodcu,
  • umiestnenie stránky trasy.

„Mäkké“ akcie:

  • outdoorové podujatie v Dukle – otvorené tematické podujatie pre účastníkov z rôznych vekových skupín a zástupcov médií,
  • rally v Podkarpacie: skupiny zo Slovenska a Poľska,
  • „via ferrata“,
  • vytvorenie nového turistického odznaku – cezhraničný.
%d blogerów lubi to: