Centralny Ośrodek Turystyki Górskiej PTTK w Krakowie szanuje prawo użytkowników aplikacji przez nią stworzonych do prywatności i oświadcza, że dokłada wszelkich starań, aby nie gromadzić żadnych danych oprócz tych, które są konieczne do prawidłowego funkcjonowania aplikacji lub tych, których gromadzenie ma na celu zwiększenie użyteczności produktów firmy.
1. Wszelkie dane, które mogłyby w jakikolwiek sposób pozwolić na identyfikacje (ustalenie tożsamości) Użytkownika, nie są gromadzone przez aplikację ani udostępniane przez Usługodawcę jakimkolwiek osobom trzecim.
2. Centralny Ośrodek Turystyki Górskiej PTTK informuje, iż podczas użytkowania aplikacji zapisywane są tylko tymczasowe dane na urządzeniu klienta.
3. Aplikacja anonimowo zbiera dane statystyczne udostępniane przez system. Za zbieranie tych danych oraz sposobu użytkowania aplikacji odpowiedzialne są następujące usługi:
- usługa Google Analytics, której właścicielem jest firma Google inc. Polityka bezpieczeństwa usługi Google Analytics.
- usługa Crashlytics firmy Fabric. Polityka prywatności Fabric.
4. W aplikacji za wysyłanie komunikatów push odpowiedzialna jest zewnętrzna usługa Firebase Cloud Messaging. Polityka prywatności usługi.
5. Aplikacja korzysta z podkładów mapowych dostarczanych prez system (Google Maps API. Polityka prywatności Google inc., Apple Maps Polityka prywatności firmy Apple)
6. Aplikacja może korzystać z następujących uprawnień:
- Lokalizacja – umożliwia wyświetlenie pozycji użytkownika na mapach, dostosowania wyników punktów POI do jego pozycji, nawigowania względem trasy,
- Pamięć - karta SD – dzięki temu uprawnieniu aplikacja może zapisywać dane w pamięci urządzenia dzięki czemu użycie wielu funkcjonalności jest możliwe w trybie offline,
- Dostęp do Kalendarza systemowego – pozwala na zapisywanie wydarzeń w kalendarzu systemowym bezpośrednio z poziomu aplikacji,
- Pełny dostęp do sieci – w większości przypadków wymagany do aktualizacji danych oraz wyświetlania części danych podczas przeglądania, w trybie online. Dodatkowo w tym trybie działają usługi Google Analytics, które umożliwiają nam anonimowe monitorowanie zachowań użytkownika oraz usługa Crashlytics informująca o ewentualnych błędach aplikacji
- Zapobieganie przejściu telefonu w tryb uśpienia – usługa wykorzystywana tylko okazjonalnie w specjalnym trybie audioprzewodnika oraz gier terenowych/
- Komunikacja z Usługami Google (Google Play Services) – wykorzystujemy ją do poprawnego działania geolokalizacji, podkładów mapowych, usługi Google Analytics oraz możliwości bezpośredniego komunikowania się z aplikacjami Google takim jak Google Maps czy Gmail
- Sterowanie wibracjami – wykorzystywane do ustawień powiadomień,
- Notyfikacje Push – aplikacja może wysyłać powiadomienia użytkownikowi za pomocą technologii push. Użytkownik może nie zgodzić się na ich otrzymywanie.
- Możliwość wywołania usługi wybierania numeru – dzięki temu uprawnieniu użytkownik może kliknąć w numer telefonu zawarty w treściach aplikacji dzięki czemu zostanie wywołana od razu możliwości zadzwonienia do niego
- Dostęp do aparatu – uprawnienie potrzebne do funkcjonalności, które wymagają zrobienie zdjęcia, do skanerów kodów QR/kreskowych oraz w funkcjonalności AR (poszerzonej rzeczywistości)
- Dostęp do Galerii Zdjęć – wykorzystywany tylko w funkcjonalności, które dają możliwość zamieszczenie swojego zdjęcia
- Za pomocą aplikacji użytkownik może wysłać anonimową ankietę. Dane z ankiet są przetwarzane na serwerze, ale nie są w żaden sposób przywipsywane do konkretnego użytkownika i nie pozwalają na jego identyfikację
7. Aby usunąć swoje konto oraz wszystkie powiązane z nim dane (login, mail, hasło, punkty, wyniku w rankingu), użytkownik powinien wysłać maila na adres support@amistad.pl, podając swój login, w temacie wiadomości powinna znaleźć się [nazwa aplikacji] - prośba o usunięcie konta.
Jeśli z adresem e-mail użytkownika jest powiązane konto, zostanie ono usunięte wraz z wszystkimi powiązanymi z nim danymi w przeciągu 48h i zostanie on poinformowany mailowo.
W razie jakichkolwiek pytań lub niejasności chętnie służymy pomocą. Skontaktuj się z nami na adres support@amistad.pl